Regulamin serwisu:
1. Koszt zdiagnozowania sprzętu wynosi 40 PLN, jednakże w przypadku dokonania naprawy w naszym Serwisie, opłata nie zostanie pobrana.
2. Serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu nienaprawionego sprzętu z powodu braku na rynku dostępnych elementów zamiennych, bądź też z innych przyczyn niezależnych od Serwisu.
3. Za wady i uszkodzenia wykryte w trakcie naprawy Serwis nie ponosi odpowiedzialności.
4. Serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu nienaprawionego sprzętu o objawach innych niż w momencie oddawania urządzenia do Serwisu. Wynika to z obecnie stosowanych technologii i metod regeneracji. Dotyczy to w szczególności napraw układów BGA, gdzie płyty główne są poddawane działaniu wysokich temperatur.
5.. Usługa instalacji systemów lub oprogramowania jest możliwa tylko i wyłącznie na oryginalnych licencjach dostarczonych przez Klienta, bądź zakupionych w Serwisie.
6. W przypadku wymiany płyty głównej, płyta Klienta pozostaje do dyspozycji Serwisu.
7. Klient ma obowiązek odebrać sprzęt nie później, niż w terminie 14 dni od otrzymania informacji o gotowości sprzętu do odbioru. Za kolejne dni zostanie naliczona opłata magazynowa w wysokości 5 PLN/dzień.
8. W przypadku nieodebrania sprzętu z Serwisu, po upływie 90 dni Serwis ponawia wezwanie do odbioru. W przypadku nieodebrania sprzętu w przeciągu kolejnych 30 dni Klient wyraża zgodę na zbycie jego własności w celu pokrycia kosztów magazynowania, naprawy i/lub utylizacji.
9. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie. Do oceny wad produktu upoważniony jest wyłącznie serwis komputerowy www.cckomputery.pl, a wszystkie naprawy gwarancyjne muszą być przeprowadzone przez serwis komputerowy www.cckomputery.pl. W przypadku dokonania zmian konstrukcyjnych lub napraw poza serwisem komputerowy www.cckomputery.pl oraz zerwania lub uszkodzenia założonych plomb prawa gwarancyjne zostaną utracone.
Gwarancją nie są objęte:
. uszkodzenia na skutek niewłaściwego, niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania i przechowywania produktu;
. uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady, uszkodzenia transportowe oraz awarie spowodowane przez czynniki zewnętrzne takie jak: zalanie cieczą,
zawilgocenie (np. przez opady atmosferyczne lub kondensację pary wodnej w zmiennych temperaturach), zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura,
wyładowania atmosferyczne, pożar, nieprawidłowe napięcie zasilające, niewłaściwa wentylacja, działanie czynników chemicznych,
a także innych będących poza kontrolą Gwaranta;
. okresowe kontrole, konserwacja i naprawa lub wymiana części z powodu normalnego zużycia eksploatacyjnego (zarysowania,
trudne do usunięcia zabrudzenia, wytarcia napisów itp.);
. usunięcie lub instalacja produktu; czyszczenie zewnętrzne jak i wewnętrzne (np. głowic oraz układów optyki);
. niewłaściwe użytkowanie, włącznie z wykorzystywaniem produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem;
. wycieku produktów spożywczych lub płynów, lub działania substancji chemicznych, które mogą mieć negatywny wpływ na produkt;
. nieprawidłowe podłączenie urządzenia bądź też montaż / instalacja wykonana niezgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji obsługi urządzenia;
. uszkodzeń lub wadliwego działania wynikającego ze stosowania nieoryginalnych lub regenerowanych materiałów eksploatacyjnych;
. przewodów, części obudowy, śladów powstających w czasie eksploatacji jak zarysowania, zabrudzenia, wytarcia.
. uszkodzeń wywołanych nadmiernym obciążaniem produktu, poprzez przekraczanie miesięcznej obciążalności, przekroczeniem czasu życia produktu, wskazanych min. w instrukcji obsługi;
. wadliwym lub częściowym działaniem urządzeń, spowodowanym konfliktem lub niezgodnością pomiędzy zainstalowanymi aplikacjami a środowiskiem pracy oraz wpływem wirusów komputerowych.
Regulamin sprzedaży www.cckomputery.pl
Ogólne warunki sprzedaży dla umów zawieranych na odległość
I Postanowienia Ogólne.
- 1. Sklep internetowy działający pod adresem www.cckomputery.pl prowadzony jest przez PPHU Lotos Jarosław Zadłużny z siedzibą w Czeladzi, ul. Bytomska 60, wpisane do rejestru przedsiębiorców, posługujące się numerem NIP 6251985723 i REGON 240246399.
- 2. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży oferowanych przez firmę www.cckomputery.pl produktów i zarazem określa warunki oraz zasady prowadzonej przez firmę sprzedaży.
- 3. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym zamówienie w sklepie internetowym www.cckomputery.pl, zwanym dalej Klientem, a www.cckomputery.pl, zwanym dalej Sprzedającym.
- 4. Klientem może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, zarejestrowana w sklepie internetowym www.cckomputery.pl
- 5. Każdy Klient dokonujący zakupu poprzez stronę www.cckomputery.pl jest zobowiązany zapoznać się z niniejszym regulaminem.
II Ochrona danych osobowych.
- 1. Dane osobowe przekazywane przez Klientów sklepu www.cckomputery.pl są przetwarzane przez PPHU Lotos Jarosław Zadłużny
- 2. Powierzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy. Jeśli natomiast Klient wyrazi zgodę, dane mogą zostać wykorzystane w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez www.cckomputery.pl
- 3. Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, choć konieczne do realizacji umowy sprzedaży zawieranej ze Sprzedającym.
- 4. Powierzone dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom dla celów marketingowych.
- 5. Klient ma prawo do wglądu do swoich danych oraz ich uzupełniania i zmieniania. Klient ma również prawo żądać ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy, lub są zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
III Ceny oraz sposoby płatności.
- 1. Wszystkie ceny podawane na stronie sklepu internetowego www.cckomputery.pl są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT w wysokości 23%.
- 2. Minimalna kwota zakupów to 10 PLN brutto. W przypadku wybrania produktu/ów, których łączny koszt nie przekracza kwoty minimalnej należy dobrać dodatkowe produkty tak, by osiągnąć wskazaną kwotę.
- 3. Koszty transportu są płatne dodatkowo i nie wliczają się w cenę produktu.
- 4. Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów:
– gotówką, przedpłata dokonana w siedzibie sklepu;
– przelewem, przed dostawą towaru, na rachunek bankowy Sprzedającego:
MBANK 52 1140 2004 0000 3102 4070 5072
IV Realizacja zamówienia.
- 1. W celu złożenia zamówienia należy dokonać rejestracji konta użytkownika na stronie internetowej www.cckomputery.pl
- 2. Aby dokonać rejestracji w sposób prawidłowy należy wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego zawierającego dane wymagane do założenia konta użytkownika.
- 3. W celu zakupu produktów w sklepie internetowym www.cckomputery.pl należy kliknąć wybrany produkt i dokonać zamówienia.
- 4. Za moment realizacji zamówienia uważa się przekazanie Klientowi informacji o nadaniu statusu “wysłane” lub “do odbioru w sklepie”. Realizacja zlecenia nastąpi po opłaceniu przez Klienta dokonanego zamówienia.
- 5. Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 5 dni. W przypadku braku kontaktu z Klientem po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane.
- 6. Sprzedający zastrzega sobie prawo anulacji zamówienia, obejmującego więcej niż 2 jednakowe produkty. Zakup więcej niż dwóch jednakowych produktów może się wiązać ze zmianą ceny prezentowanej na stronie www.cckomputery.pl.
- 7. Zakupione produkty są dostarczane zgodnie z wolą klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka lub poprzez Pocztę Polską, zgodnie z aktualnym cennikiem dostępnym na stronie www.cckomputery.pl.
- 8. Klient może także wybrać odbiór zamówionego sprzętu w sklepie stacjonarnym www.cckomputery.pl, znajdującym się w Czeladzi, przy ulicy Bytomskiej 60.
- 9. Termin realizacji umowy sprzedaży wynosi od 1 do 10 dni roboczych.
- 10. W przypadku przejściowej niemożności realizacji zamówienia Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia. W ramach dostępności towaru zostanie w takiej sytuacji przedstawiona Klientowi alternatywna oferta, parametrami zbliżona na pierwotnego zamówienia.
- 11. W przypadku dostarczenia przesyłki kurierem firmy UPS odbiór jej wymaga pisemnego pokwitowania. Z chwilą wydania towaru Klientowi, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
- 12. Klient zobowiązany jest do upewnienia się w obecności kuriera firmy UPS, że otrzymany towar nie został uszkodzony. W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru Klient jest zobowiązany spisać wraz z kurierem dostarczającym sprzęt odpowiedni protokół szkodowy. Należy dodatkowo niezwłocznie zgłosić zaistniałą szkodę Sprzedającemu.
- 13. Wszelkie informacje dotyczące towarów, zawarte na stronie www.cckomputery.pl kierowane do odbiorców i potencjalnych Klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do rozpoczęcia współpracy.
V Prawo do odstąpienia od umowy.
- 1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania nabytej rzeczy, lub – w przypadku usługi – od dnia zawarcia umowy.
- 2. Prawo odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą nie przysługuje Klientowi w wypadkach:
– zwrotu otwartych nośników programów komputerowych, nagrań audialnych lub wizualnych;
– świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
– gdy zakup nie został dokonany przez osobę prywatną, a transakcja została potwierdzona fakturą VAT.
- 4. Zgodnie z ustawą zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- 5. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni.
- 6. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.
- 7. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedającego w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy ponosi Klient.
- 8. W stosunku do sprzedaży towarów niekonsumpcyjnych Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
VI Reklamacje.
- 1. Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji.
- 2. W przypadku wystąpienia usterki technicznej należy skontaktować się ze Sprzedającym telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- 3. Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego.
- 4. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Do towaru należy dołączyć szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym www.cckomputery.pl i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta, zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta.
- 5. Do reklamowanego towaru należy dołączyć kserokopię dokumentu sprzedaży (dowód zakupu) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta).
- 6. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci.
- 7. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.
- 8. Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 7 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Jeżeli sprzęt nie zostanie odebrany w ww. terminie Sprzedający wezwie pisemnie Klienta do odbioru sprzętu w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Sprzedający jest uprawniony do naliczania opłat z tytułu bezumownego przechowywania sprzętu w wysokości 5 PLN za każdy dodatkowy dzień.
- 9. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, ani nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z niezgodności towaru z umową przewidzianych w ustawie z dnia 23.03.1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz.U.64.16.93).
- 10. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Ostatnia aktualizacja: 24.04.2015 r.
Przejdź do strony głównej